tisdag 17 april 2012

Nu och då enligt Facebook.

Såg att någon på facebook skrev för ett tag sen att folk har haft facebook så pass länge nu att man kan se hur de har åldrats om man bläddrar mellan den allra första profilbilden och den sista. Det stämmer ju verkligen, vi börjar bli gamla :(

Min första profilbild, tagen på min 18-årsfest (alltså 5,5 år gammal) där jag sitter med ett snoppsugrör i munnen. Oj så tokigt.
Min nya där jag är lite french chic.. vill jag åtminstone tro själv.
Malins första, från 2007. Varken Malin eller Jessica är väl sig lika?
Malins sista, tycker verkligen att hon åldras med värdighet. Det måste vara all QP!
Jesans första bild, också från 2007, ev från London?
På Jesans nuvarande bild har hon valt att dölja hela ansiktet, det får man väl tolka hur man vill tänker jag.


Nu när jag tänker efter, så har vi nog allihopa åldrats med värdighet, ingen utav oss var ju snyggare på den första bilden åtminstone? Så nu är det slut med åldersnoja här på SPÖ och därmed basta!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar