onsdag 4 april 2012

I dag ska jag köpa en trisslott.

I dag är det onsdag och då får man inte parkera utanför mig. Detta är jag väl medveten om sedan tidigare (har tidigare fått en bot för felparkering). Av någon anlednigen så åker jag 15 min tidigare till jobbet idag. Så fort jag kommer ut så inser jag *helvete det är onsdag*. Springer fram till bilen inser att det inte sitter en gul lapp på bilen *lycka*. Ser att lapp-lisa är vid en annan bil och lappar den ca. 10 min bakom. Hon blänger på mig som att nu jävlar hade du tur. Jag kastar mig in i bilen och kör i väg så att hon inte kommer i efterhand. Inne i bilen så inser jag att jag inte hade skrapat rutorna så jag ser inget. Måste stanna och skrapa rutorna och inser precis att jag har "tjänat" 800 spänn. Marginalen är på min sida och jag ska idag köpa en trisslott


//Jesan
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar