onsdag 22 juni 2011

I'm a rocket ship on my way to mars on a collision course I am a satellite I'm out of control

Förlåt förlåt förlåt bloggy! Jag har jobbat som ett jävla as den här veckan så när jag har kommit hem efter jobbet har det typ blivit sängliggande direkt. Igår hade vi dock lyxmiddag hemma hos Jesan, hon jag och Malin. Vi skramlade våra sista pengar dagen innan lön och köpte dyrt kött, ostar, fräscha grönsaker osv osv osv. Svajngott!

På tal om blomman jag fick häromdagen så ser jag typ Viktor som värsta orkidégurun nu. Han har nämligen en orkidé hemma som han har briljerat över varenda dag så fort en liten knopp sticker ut. Så han har fått fullt förtroende för att hålla min enda levande växt vid liv nu. Vi på SPÖ önskar honom ett stort lycka till.

In other news så kommer min favoritbästakompis4everandever Jenny till stan nästa helg! Hejja jippi vad glad jag blir! Saknar henne så mycket nu..

Jag och Jenny i vårt esse innan nån utgång i Stockholm.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar