onsdag 15 juni 2011

Beautysession hos mami.

Igår var det storstädning av lägenheten och idag har jag storstädat mig själv inför kommande studenter och liknande. Sitter hemma hos mamman, vi har fikat och målat naglarna så nu är jag så fin så. Lite tråkigt att vara  ledig nu för det är ju ingen annan som är ledig förutom jag. Men jag tänker att jag får ta vara på dom här dagarna och loppa mig ordentligt så att jag är utvilad när jag ska börja jobba. Så imorse tog vi sovmorgon och åt brakfrulle framför Sopranos. Tycker att finfrukost är sån himla lyx.

På tal om lyx så ska jag och Mallan bli utbjudna på middag ikväll av parenteserna. Vi ska fira Malins examen och att jag har gått klart skolan för i år. Trevligt värre!

Tror att jag ska ha den här klänningen på mig imorgon när vi ska på studentfirande:
OBS att det är mamma som tvingat oss att göra posen och OBS att jag antagligen har skor på mig  så det är därför jag ser ut som nån jättekvinna i jämförelse med Malin. Men somrig klänning, eller hur?

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar