lördag 4 juni 2011

Daddy, I want another pony!

Blir så trött på att man måste laga och äta mat VARJE DAG! Det är ju så jävla jobbigt. Hade ju vart softare att äta riktigt rejält typ en gång i veckan istället som t ex ormar. Eller så skulle man kunna vara duktig och laga mat tre dagar i veckan, och resten av dagarna så tar man bara en liten tablett, stor som ett p-piller och sen vips! så är man mätt. Skönt va? Pratade om den här piller-idén med någon häromdagen, men kommer inte ihåg vem? Den personen tyckte även att det klassiska Charlie and the Chocolate factory-tuggummit skulle funka bra. Ni vet det där tuggummit som blir en trerätters ju mer man tuggar. Då får man ju även smakupplevelsen så att säga.

Anyhoe nu har jag gjort den där förbannade middagen och håller även på att tvätta en vacker dag som denna. Men jag är inte så bitter för jag har hunnit med att bada i Gransjönäs med Anna B innan det. Hon är för övrigt en sån himla effektiv människa. Blir lika impad varje gång av att hon hinner med så mycket! Ibland blir jag lite deppig över att jag själv är verkar väldigt lat i jämförelse, men oftast så känner jag mig liksom lite mer effektiv också när jag är med henne. Som om jag blir lite hurtigare av bara farten.

Ja jo.. men nu när jag satt och skrev den här skiten så var det lite som om effektiviteten bara rann av mig igen.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar