måndag 13 juni 2011

Fullt upp.

Denna vecka går det verkligen i ett kör för den här stackars inköparen. Imorrn ska vi dricka födelsedagsdrinkar med Åri, på onsdag ska päronen Hedberg bjuda systrarna Hånberg på middag på manésa. På torsdag tar min kusin studenten och på fredagar och lördagar vet man ju hur det brukar gå.Himla skoj med andra ord.

Idag ska jag powerwalka runt strömmen (how very Engla of me) och sen blir det Glee för hela slanten. Började kolla igår och blev helt hooked.


Förra året såhär års köpte Jojjan och jag matchande hattar. Vi har fortfarande inte använt dem. Men om jag ska klä ut mig till gondoljär(?!) i Venedig nån gång så ska jag defenitivt damma av den.

Väl mött.

Malin Hedberg

1 kommentar:

  1. Vi kanske kan ta och göra ett byte där. Jag kan tänka mig att använda hatten, men min är för stor.

    / jo

    SvaraRadera