tisdag 20 augusti 2013

#kräftispåbjörkis

Även i år blev en lyckad kräftskiva. Det enda som gick lite mindre bra var att mitt lag blev totalt överkörda i tävlingen 6-0 förlorade vi med. Jag har så svårt för att förlora jag tycker det är så sjukt tråkigt och irriterande! Men efter lite mer alkohol så glömde jag bort förlusten. Framåt småtimmarna blev det bugg. Såklart skulle jag och Fredde ta buggen till en by nivå och testa dödslyftet. Det resulterade till att jag föll pladask på marken och slog  mig lite här och där. Fredde sa att han trodde jag var död och hann på en mikrosekund bestämma att jag skulle ha vita liljekonvalj på kistan(!). Men jag överlevde. Dagen efter var seg såklart, men det hindrade oss inte att fira charlies  5 års dag. Han är verkligen stora killen nu! Nu ska jag iväg med spö för att ta milen i vrinnevi inte långt kvar till Tjejmilen nu. 

// jesan






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar