lördag 3 augusti 2013

Hvar

Hem ljuva hem! Skoja.... Jag känner såhär :(:(:( inför att vara hemma i vår 40-gradiga lägenhet och sticka ut huvudet genom den franska balkongen och dö svettdöden. Vi har haft det så himla bra i Kroatien, definitivt vår bästa resa tillsammans hittills.  Här kommer bildbomb:

 


Så glad över att ha stängt av kommentarsfältet till såna här inlägg. Slippa dissande kommentarer om att jag och Viktor bara tar kort på varandra och att jag är så oerhört självgod som tar dessa bilder haha. Vilka andra tar ni kort på när ni åker som par på semester? Jag ska visa er ett kort på gobben på restaurangen som hade dubbla par glasögon, han var söt.








 Vårt hotell hade ALLT. Till och med kondomer.

Fattade först inte att det var en app som gjorde att bilderna blev såhär glittriga? Haha, tittade avundsjukt på min instagram-feed och undrade vart alla dessa magiska platser låg........


Herregud, det kanske är bra för mig att börja jobba och aktivera hjärnan igen på måndag. Tog mig ca ett år att skriva det här pga för långa naglar och en massa stavfel. Ser inte skillnad på d & b och blandar ihop m och p??? Har jag fått en stroke?


/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar