lördag 1 juni 2013

That must be a s s s saturday

Gud vad skönt att det äntligen är helg. Hade en superlång jobbdag igår, gick upp 04.30 för att åka tåg och kom hem igen kl 20. Mitt jobb börjar bli riktigt roligt nu när jag kan lite mer, och jag får åka runt massor och lära känna andra kollegor runt om i landet. Häromveckan blev jag riktigt stolt över mig själv när jag klarade att köra själv hela vägen till Göteborg. Satt och cruisade med musik på högsta volym och skrek åt dumma trafikanter, haha. Fick bara kärringstopp 2 gånger men den hyrbilen jag hade var så fiffig så den ba startade om sig själv hela tiden. Perfekt.

Jag har ju varit på bröllop också förra helgen, måste visa lite bilder från det.. Men nu ska jag kolla någon serie och ta en nap, är lite trött efter Trädgårn igår med Mallan.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar