torsdag 27 juni 2013

....

Har varit i linkan idag för intro på mitt nya jobb. Har varit där två gånger den här veckan och hittills känns de bra. Det som känns lite tråkigt är att det verkar som att jag inte kommer få jobba med alla delar eftersom att det bara är ett vik på 6 månader. Kommer bli lite ovant att jobba under tidsbegränsning, men lärorikt såklart! I morgon är det sista dagen innan jag får en veckas semester. Och i morgon bitti ska jag iväg på årets viktigaste möte. Ett möte som jag hoppas kan ge mig mer möjligheter i framtiden! Men också ett möte som är ett riktigt långshot. 

Denna helg ska spenderas med alla mina sköna, underbara vänner. Idag blir det häng med Mimmi som har kommit hem från storstaden. I morn ska jag leka med emmisen och Majsan. På lördag kommer Ida hem också! Känns nästan lite för bra det här! Lycklig är jag! 

// jesan 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar