söndag 24 mars 2013

SPÖ

Igår kväll var hela SPÖ och åt middag på lagerkvist. Jag var sugen på två förrätter så då tog jag det. Toast skagen och kalvcarpacio. Så extremt gott. Efter maten gick vi på föreställning på Louis De Geer. Stand up med Schyffert/Gustavsson som var Jessicas födelsedagspresent till mig. Jag kan liksom inte beskriva hur tacksam jag är över att ha två såna här bra vänner. Högt och lågt, stort och smått. Allt är bättre när det är med dom.

Efter stand-upen gick vi till munken och recenserade showen och tog ett glas vin.

Söndagen är också fullbokad med löpning, promenad till mirum, bowling och ikväll ska jag köpa inredningstidningar och äta upp charkisarna som blev över från i fredags. Jag behöver mycket mys i mitt liv nu. Så nu jävlar ska det mysas här.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar