söndag 9 december 2012

Oh du underbara helg

I fredags var jag och Malin ute och firade upp vår travvinst. Ingen av oss var direkt hungrig, så det blev mest drinkar. Kvällen avslutades även med lite dans på Hugo. Så som jag har längtat efter en rejäl utgång och satan vad kul jag hade. Så nu har jag stillat behovet för klubblivet ett tag framöver.

Lördagen spenderades mestadels i sängen, fick en rejäl sovmorgon. Gick in till stan för att handla våra julklappar, är nu nästan klara med vår julklappshandel. Efter en tuff omgång på stan gick vi hem för att ta igen oss och totaldäckade i tre timmar och vaknade lagom till så mycket bättre och tog en chipsmiddag i sängen.

Idag har vi börjat strukturera upp flytten. Sofforna är sålda och syrran ska ha köksbordet och nattduksborden Sen är det en massa annat som måste ordnas inför flytten, inte annat än att man blir lite stressad. Jag längtar så mycket att få flytta in med min käraste, ska bli kul att bli sambo! Är så himla lycklig nu för tiden, mitt liv har verkligen gjort en helomvändning jämfört med ett år sedan. Nästan så jag får dåligt samvete för att jag är så lycklig, men samtidigt vet jag att jag är värd att vara lycklig och jag njuter verkligen av det. Snart ska vi gå över till världens bästaste vän för söndagsstek, ska nog även passa att tacka henne för att jag och Fredrik träffades. För det är tack vare Majsan och Erik som våra vägar möttes :-)

// Jesan



1 kommentar:

  1. så dålig ni har blivit på att uppdatera tjejer! snart helg igen ju. vill ju veta vad ni gör om dagarna :) det är ju här jag hålr koll på er! puss Jenny H

    SvaraRadera