torsdag 6 december 2012

MMT- Mixed Martial Training

Oh du drake vilken träningsvärk jag har idag, från topp till tå. Testa ett nytt träningspass och jag fick verkligen känna på hur otränad jag är. Jag kom till passet och kände mig lite lost visste inte riktigt hur det skulle gå till. Som tur var kom det en urgullig tant fram (45år) och frågade om det var första gången. Hon sa att jag skulle ta av mig skorna, vilket jag inte hade fattat! Sen erbjöd sig hon att vara med mig för att man skulle jobba två och två emellanåt. tanten var så stark så jag fick lite komplex mot henne. Men det var hur kul som helst och jag ska försöka fortsätta träna passet minst en gång i veckan. Sen vill jag bara säga hur glad man blir när det kommer förbi främmande människor och är trevliga och hjälper små själar som är vilsna.

 //Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar