torsdag 19 juli 2012

Rise above it.

Från och med nu så kommer jag inte att publicera några otrevliga anonyma kommentarer, och jag önskar att övriga i Team SPÖ inte gör det heller. De som inte kan stå för vilka de är när de kritiserar någon annan, don't bother. Jag kan ta att alla inte tycker om mig, och jag är naturligtvis för att man ska tillåtas kritisera någon annan utan att det stämplas som "avundsjuka" som det oftast gör på andra storbloggar så fort personen som kommenterar inte bara stryker medhårs. Men då får man åtminstone ha stake nog att ge till känna vem man är.

Känner du för att skriva något trevligt är det helt okej för mig att man är anonym, men den som är elak eller otrevlig censureras hädanefter om man inte lämnar namn, mail eller www.adress.


Haters gonna hate.

Hejsvejs,
Johanna.

1 kommentar:

  1. Vad har hänt? Bry dig inte om dumma människor. Om någon stegen på tårna, skratta åt dem och håll huvudet högt ;)
    /Brigitte

    SvaraRadera