torsdag 19 juli 2012

Onsdag i Göteborg

Igår hann vi  med lite diverse innan vi var tvungna att åka tillbaka mot Norrköping. Först åkte vi ner till stan och gick i lite butiker, jag köpte en tröja på Zaras rea, är inte helt säker på att jag ens gillar den. Sen åkte vi ut och mötte min moster och morbror för att se min kusin Madde spela fotboll i Gothia cup. De vann med 6-0 och jag blev helt nostalgisk och började tänka på Eneby BK f-88. Det var kul att få in lite blandade aktiviteter istället för det vanliga, göra av med pengar i klädbutiker. Sen åt vi dubbla middagar efter varandra. Först sushi i Göteborg, sen kom vi tillbaka till Yvonne och Knutte och fick världens brakmiddag, höll på att dö så mätt var jag.
 
I tisdags mötte vi Johanna och Erik och åt middag på ett ställe jag inte minns vad det hette och drack drinkar på Puta Madre

 

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar