torsdag 12 juli 2012

3 veckor kvar till semester!

Jag och Jesan har fortfarande mer än tre veckor kvar till semestern. Men det gör mig faktiskt inte så mycket. Jag hoppas bara på att vädret rycker upp sig.

Jag trivs fortfarande urbra i lägenheten, det börjar verkligen att kännas som hemma. Och så himla lyxigt med ismaskin och diskmaskin. Och igår fixade pappa så att jag kan spela musik via bluetooth i högtalarna i köket. Jag tror jag smäller av. Lite skillnad från hur man hade det i London. Vi delade på ett rum i en lägenhet som vi delade med tre andra. Med bara ett badrum. I köket stod en tvättmaskin som läckte illaluktande vatten och vi rökte inne så det luktade alltid lite lite rök. Men kul hade vi då också.

/Malin

1 kommentar:

  1. Jag har precis upptäckt att kräftskivan krockar med ett bröllop i sthlm :( buu. Men vi hittar en annan helg vi kmr till norrköping!

    SvaraRadera