torsdag 1 mars 2012

Biggest loser.

Igår var jag och Viktor och spelade badminton. Så himla roligt att prova lite olika saker eftersom jag har insett att jag inte är den typen av träningsmänniska som går till gymmet och ställer mig på en jävla crosstrainer en timme om dagen. Då kan man ju prova att göra lite andra typer av ansträngningsaktiviteter istället. Hursomhaver, först var det ganska roligt, sen blev jag trött i armen och blev tjurskallig på Viktor för att jag var så dålig (?), men sen skärpte jag till mig igen efter lite pepptalk och då blev det ganska kul igen. Som sagt, denna fina tålmodiga människa som orkar att ha med mig att göra..

Idag är armen i alla fall helt död och jag skakar från axeln och neråt när jag försöker hålla i något. Funderar på att ev. ta något lugnande inför jobbmöte på förmiddagen. Slut på meddelande.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar