tisdag 12 november 2013

Revanschen.

Okej efter att ha gnällt lite över den här situationen som man ändå inte kan rå över så är jag nu tillbaka igen. Har peppat igång den här veckan med utrensning av alla dess slag. Strumplåda, troslåda, garderob, vindsförråd, sänglådor osv osv osv o alltihopa. Hade väl en hel bärkasse med omaka strumpor men nu ÅKER DOM TAMETUSAN UT!! Har alltid en tendens att spela över lite när jag väl försöker vara lite strukturerad av mig, jag menar det händer ju inte direkt varje dag, så nu är mina strumpor sorterade enligt följande: svart, vit, strumpbyxor och färg (även kallad helgstrumpa).

Känner att jag fan måste bli lite mer chill och sluta ta saker på så stort allvar. Slappa på hög nivå är mitt mål den här veckan.

Hejsvejs

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar