torsdag 14 november 2013

Frukost till middag

Den absolut största fördelen med att vara vuxen är ju att man får göra precis som man vill utan att nån stoppar en. Tänker att det är precis som man trodde när man var i tonåren och ens föräldrar ba drog den klassiska "det kan du göra när du är vuxen men så länge du bor under vårt tak så följer du våra regler". O nu; inga regler att följa!! Därför äter jag frukost till middag, vilken genial idé. Frukost är mitt bästa mål om dagen, men på vardagar kan jag inte äta för att det är för jävla kristligt tidigt och då är jag bara kräkig i kröppa. Men men sidospår, det jag skulle komma till är att alldeles för få vuxna utnyttjar ju den här möjligheten! Hela barndomen längtar man efter att få bestämma själv och när man väl får det så tar man beslutet typ att inte äta socker eller dammsuga lägenheten minst 4 dagar i veckan? Typ nyponsoppa, hur många vuxna dricker det egentligen? Alltså så gott!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar