lördag 18 augusti 2012

Sommarn del 1.

Jag har ju typ inte publicerat en enda bild i sommar. Jag är dålig på att vara i nuet när jag tar kort, man liksom förstör ögonblick genom att ta ett foto och börja mecka upp det på blogger eller instagram. Så jag har struntat i det ganska mycket. Men lite har det blivit i alla fall:

Vi firade något, kan inte minnas vad?

 Vindrickande på Malin balkong till fem på morron.
 
Sen åkte vi till Göteborg. Älskar att åka bil med min kille, så himla avkopplande.
 
 Sen var det drinktävling!
 Jag och Viktor var på Zakynthos i en vecka.
Ser ut såhär på ca alla bilder. Jag va helt svullen i ansiktet hela veckan.


 Det var typ den skönaste veckan ever. Men nästa år ska vi fläska på med en riktig lyxresa har vi bestämt.

Fortsättning följer för nu har jag annat för mig.

/Johanna


2 kommentarer:

  1. fyfan vad gött det ser ut.. jag stressar loss här i polen inför en assvår omtenta.. tar till ditt trick med att kolla youtube med söta djur... det enda som funkar... hoppas livet leker i nörrköping. vet du att det har börjat en kille i kalles klass som heter kalle och han är lika lång som kalle och är född samma år en dag efter honom.. hur som helst han är från norrköping. oj det var inte meningen att jag skulle en sån lång kommentar. vi hörs! puss jenny

    SvaraRadera
  2. Haha Penny, jag älskar dina långa kommenterarer!! titta på söta djur emellan plögget så kommer du att få högsta betyg, promise!

    haha, ganska sammanträffande med kalles med-kompis. hur går det för honom?
    SAKNAR DIG MASSOR!!! det är ju en dalatjej med i robinson nu (samma som har varit med förut som du har berättat om) och jag tänker på dig varje gång jag hör henens fina dialekt :)
    puss

    SvaraRadera