onsdag 17 juli 2013

All by myself

Asså nu är hela spö borta i sopot och lever rövare med våran bloggkollega jempa. Det är dem tre som jag umgås frekvent med bland mina Norrköpings vänner (sorgligt nog bara 3)! Alla andra vänner behaga bosätta sig i andra orter runt om i landet. Det är just nu man inser att man har få men alldeles unika underbara vänner. Det här gången kunde jag inte hänga med men tänker att vi får planera en ny tjejweekend i höst. 

3 dagar kvar på jobbet sen semester sen nytt jobb. Börjar bli lite pirrig inför det nya jobbet, ska bli kul att få lära sig massa nytt! Först fokus på en härlig semester. Kidsen kommer på fredag så det kommer bli två härliga semesterveckor med dem innan vi drar till Cypern. 

BTW det är ju Tjejmilen i september och jag har världens råångest över det. Ska försöka springa 3 ggr i veckan nu fram till loppet med undantag för Cypern. Om jag inte gör det så kommer det vara en tung mil för mig. 

//jesan

En bild från verkligheten #nofilter
Botox nästa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar