söndag 9 februari 2014

aäe nu skiter jag i det här

Nu säger jag upp mig från livet med omedelbar verkan. Jag har lyckats tappa bort mobil, plånbok, hemmanycklar och jacka?! Det enda jag fick med mig hem igår var väskan. Tom. Fy fan. Mycket bra Malin. Du upphör aldrig att förvåna mig. Så imorgon ska jag ta tag i mitt liv och hoppas att alla grejer finns kvar på puls nattklubb. Men Johnna kollade upp min tele på hitta min iphone-appen och enligt den så ska telefonen befinna sig runt hugos nånstans så håll tummarna. Det här är ju liksom inte första gången det här händer. Vet inte hur många mobiler, nycklar och bankkort som försvunnit genom åren men helt klart betydligt fler än normala människor tappar bort. Värst var nog ändå när jag tappade två telefoner på samma dag. En på morgonen på väg till jobbet och en på kvällen. Orkar inte med mig själv mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar