torsdag 21 juni 2012

Jag ÄR glad.. ibland.

Vilken härlig dag! Förutom att ha haft mail-bråk med vår examinator har jag en så himla bra dag. Hatar att vara i beroendesituation till någon, just nu sitter jag bara och sväljer att hon är en sån bitterfitty och hatar vår uppsats. Detta är trots att hon kom helt oförberedd utan att ha läst uppsatsen till opponeringen och därför hade hon först inga invändningar, men NU kommer det ett hästjobb för oss att ändra. Dessutom LJUGER hon, haha. Hon ba: ni hade så bråttom iväg, ni diskuterade emot mig yada yada yada. Jag citerar min exakta formulering direkt efter opponeringen: "ska vi sätta oss ner i några minuter och diskutera igenom ändringarna i uppsatsen?" varpå hon säger nej. HATARNA.

Förutom DET så mår jag så braaaa. Igår var jag och Viktor ute på äventyr. Detta hände: 1. jag övningskörde 2. Viktor letade efter Gunnar Nordahls gravplats på en kyrkogård i Åby för att efter 20 min få veta att han låg i minneslunden och efter 30 min insett att vi var på fel kyrkogård 3. spelade minigolf och Viktor vann.

Imorgon bitti åker vi till landet och firar midsommar. Håller tummarna för att solen skiner och att det är lä på bryggan. Tjohejs

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar