måndag 18 juli 2011

Yo!

Ber om ursäkt på en gång om det här blir ännu ett deppigt inlägg, men kan inte riktigt bestämma vad magkänslan säger så det kan bli hur som helst. Idag har varit både en bra och en dålig dag. Sov hemma hos pappa och mamma i natt. Det var så himla mysigt så, vi hyrde hem en film som vi låg och glodde på. Sedan blev jag förvisad till det fina gästrummet där jag sov som ett barn i tio timmar.

Idag har jag bara hängt runt hemma hos dom tills jag började jobba kl 15. Went all bitterfitta när jag chattade med min kille på fb. Han är ju i Florens och det var väl någon blandning av avund och bitterhet över att jag inte får någon sommar som sköljde över mig och jag blev helt suicidal innan jag åkte till jobbet. Sen skulle jag pumpa min cykel precis innan jag skulle åka, men istället för att tillsätta luft råkade jag pysa ur hela skiten ur däcket och ungefär där tog tålamodet slut. Regna gjorde det också. Sen hade jag en idiotkund när jag väl kom hit men sen var det som om vinden liksom vände och nu mår jag fint.

Nu ska jag ju stänga om tjugo minuter och då hämtar Malin och Chrille upp mig och så ska jag få plankstek av dom! Hejja jippi. Jag och Malle ska ha sleepover och så börjar jag inte förrän kl 15 imorgon heller. Sen när jag har jobbat klart imorn har jag blivit lovad en miljon pussar och det kan väl ingen tacka nej till.

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar