onsdag 20 april 2011

Bilder från Dublin

Försökte fota en dam som satt framför oss och var helt hysterisk, men precis då lyfte hon upp sin väska. Kan inte med svenskar på flyg alltså. För det första kan jag inte låta bli att tjuvlyssna på alla som tjafsar med varandra så jag får väl skylla mig själv, men varför hetsar alla så förbannat!!
 Haha, det finns så många roliga saker med den här bilden! Hagamannen & jag :)

När vi kom fram i torsdags mötte vi upp Brönnert en sväng och tog en snabb-öl. Sen var vi trötta och gick hem och sov.

 Ursäkta lol-bild, men jag försökte fota vårt fina rum (som btw inte syns). Var på rille tvungen att KLÄTTRA för att komma upp i sängen. Win!
 Sandra i min klass var också i Dublin med sin kille så dom mötte vi på Temple bar.
 Sandra och Jared
När vi var påväg ut fick Viktor för sig att han skulle ha en varmkorv med en näve frusen ost uppepå. Japp.
 Stort frågetecken på senare delen av fredagskvällen. Försökte tydligen ragga upp de här belgiska au pair-tjejerna åt Brönnert? Men blev istället bästis med dem själv och står antagligen och vinglar i mitten av deras gäng på alla deras bilder från kvällen.
Lördag kväll på The Dubliner. Kommenterar helst inte vad vi gjorde på dagen under lördagen, men vi var på Guiness museum i alla fall. Fastnade tydligen inte på bild.
Söndag & vi åkte hem bakfulla och dana.

Dublin får 5 av 5 toast av mig! Kändes verkligen som en jättemysig stad och jag skulle absolut åka dit igen. Men vi gjorde inte så mycket mer än att dricka öl och.... ja, men dricka öl och så. Känns i och för sig som att det var ungefär det enda man kunde göra. Har fått i mig en hel Guiness, alldeles själv. Det ni!

Nu blir förhoppningsvis nästa pit-stop Paris, men vi får se hur det blir med det.
/Johanna

2 kommentarer:

  1. Är det du som har min &-tröja. Som jag har letat efter den! Ge genast tillbaka!/M

    SvaraRadera
  2. Lånade till och med en hel outfitty av dig som jag hade hemma. &-tröjan och din födelsedagskjol.

    /j

    SvaraRadera